دستورالعمل ها و فرم ها

 ابتدا (فرم شماره 1) کارآموزي را دانلودکرده و پس از تکميل کامل فرم به موسسه مراجعه نموده تا نامه رسمي شروع به کارآموزي را جهت ارائه به شرکت/کارخانه دريافت نمائيد.

2-  پس از دريافت نامه رسمي (فرم شماره 2) را دانلود کرده و به همراه نامه به شرکت/کارخانه تحويل دهيد.

3-  پس از اتمام دوره کارآموزي در پايان ترم،جواب نامه کارآموزي و فرم شماره 2را تکميل شده و ممهور به مهر شرکت /کارخانه جهت اخذ نمره به استاد مربوطه تحويل دهيد

 

دانشجویان عزیز متقاضی معرفی استاد فرم  ** درخواست معرفی استاد ** را دریافت کرده و بعد از مطالعه نکات مهم زیر آن را تکمیل کرده و تحویل آموزش دهید

قوانین معرفی به استاد:

طبق ماده 8 آیین نامه آموزشی دوره‌های کاردانی و کارشناسی مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی مورخ 22/07/1392 و پیرو بخشنامه شماره 117269/13آ مورخ 13/12/1392 دانشگاه گیلان در صورتی که دانشجو برای فراغت از تحصیل تنها دو درس باقیمانده داشته باشد با نظر دانشگاه و مدیر گروه مربوط با رعایت قوانین زیر مجاز به اخذ درس یا دروس بصورت معرفی به استاد می‌باشد:

1- چنانچه از میان دروس باقیمانده دانشجو یک درس ارائه نشود، دانشجو می‌تواند آن درس را به همراه دیگر دروس باقیمانده بصورت معرفی به استاد اخذ و بگذراند.

توضیح اینکه دانشجو دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی را می‌تواند بصورت معرفی به استاد اخذ نماید مشروط به اینکه دانشجو آن درس را نمره مردودی داشته باشد یا حذف اضطراری و یا هر حذفی که نشان دهنده حضور دانشجو در کلاس درس در طول نیمسال باشد را ارائه نموده باشد.

2- درصورتیکه دانشجو فقط یک درس باقیمانده داشته باشد می‌تواند آن درس را بصورت تکدرس و طرح یکماهه (یعنی به صورت معرفی به استاد) اخذ و بعد از یکماه از شروع تحصیل همان نیمسال فارغ‌التحصیل گردد.

توضیح اینکه شرط برای دروس عملی با رعایت موارد اعلام شده فوق قابل استناد است.

3- دانشجو در صورتیکه درتابستان، دو درس باقیمانده داشته باشد و یکی از دو درس باقیمانده را نمره مردودی داشته باشد می‌تواند حداکثر تا سقف شش واحد درسی و فقط با دو عنوان درسی در ترم تابستان بصورت معرفی به استاد انتخاب واحد نماید و فارغ‌التحصیل گردد.

4- چنانچه از میان دروس باقیمانده دانشجو، دو درس ارائه نشود در صورتیکه یکی از دو درس را نمره مردودی داشته باشد دانشجو می‌تواند آن دروس را به همراه دیگر دروس باقیمانده بصورت معرفی به استاد اخذ و بگذراند.

توجه: چنانچه دانشجو در نیمسال آخر تنها دو درس باقیمانده داشته باشد و برابر شرایط فوق آن دو درس را معرفی به استاد اخذ نماید لازم است تاریخ فارغ التحصیلی وی برابر تقویم دانشگاهی در پایان نیمسال اعلام شود و مؤسسه نمی‌تواند زودتر از موعد مقرر دانشجو را فارغ التحصیل نماید.

دانشجویان عزیز متقاضی مهمان، فرم *** درخواست مهمان از سایر دانشگاه ها *** را دریافت کرده و پس از تکمیل فرم آن را به آموزش موسسه تحویل دهید.

دانشجویان عزیز متقاضی مهمان فرم ***درخواست مهمان *** را دریافت کرده و بعد از تکمیل ،آن را تحویل آموزش دهید.

دانشجویانی که به علت بیماری در جلسه امتحان حضور نداشته و غایب بوده اند می توانند حداکثر تا دو هفته بعد امتحان با ارائه گواهی پزشکی معتبر و تکمیل فرم حذف پزشکی که از سایت دانشگاه دریافت می شود به آموزش دانشگاه مراجعه نماید

درضمن گواهی پزشکی مربوطه را باید پزشک معتمد دانشگاه آقای دکتر شهرام آکسته تائید نمایند.

دانشجویانی که تقاضای تطبیق واحد دارند می توانند فرم تطبیق را دانلود کند و تکمیل نمایند و تحویل آموزش دهند.